מה אתם יודעים על המצב הבטחוני כיום? קובי פינקלר עושה סדר

הערכת המצב היתה ועודנה שהלחימה ברמת הגולן הסורי שהתעצמה מאד בשבועיים האחרונים בגיזרת קונטרה היא לחימה פנימית ואין לה קשר ישיר לישראל
קובי פינקלר 1 Comment on מה אתם יודעים על המצב הבטחוני כיום? קובי פינקלר עושה סדר

תאריך יעד נוסף אליו מסתכלים במערכת הביטחון הוא ה 8 באוקטובר בו אמורות להתקיים הבחירות ברשות וגם תאריך זה מהוה זרז לפעילות טרור מסוגים שונים

עמדה צבאית בקרית ארבע | אילוסטרציה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
הערכת המצב היתה ועודנה שהלחימה ברמת הגולן הסורי שהתעצמה מאד בשבועיים האחרונים בגיזרת קונטרה היא לחימה פנימית ואין לה קשר ישיר לישראל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חודש ספטמבר וחג הקרבן נלקחו בחשבון כמועד בו יתגברו הפיגועים ובהתאם לכך נערך צה"ל כבר לפני מספר ימים.
 זו הסיבה שבסופו של דבר,בקצה,בכל סידרת הפיגועים שאירעה ביממה האחרונה מצאו המחבלים בגזרות השונות כולל בירושלים לוחמים ולא אזרחים.

גם תיגבור הגדוד הנוסף מגדוד שמשון היה חלק ממערך ההערכות המוקדמת והוא היה אמור להכנס למערך הפעילות המבצעית ביוש בעוד שבועיים.

בשל האירועים ביממה האחרונה הוחלט אמנם להקדים את כניסתו לשטח אך במערכת הביטחון ידעו מראש כי חג הקרבן המוסלמי יחד עם חגי תשרי היו תמיד שילוב שבו גל הטרור גואה.

יחד עם זאת במערכת הביטחון לא רואים את הפעילות  החבלנית ביממה האחרונה כתחילתו או המשכו של גל הטרור שהחל בראש השנה שעברה ודעך מאד במהלך השנה.

תאריך יעד נוסף אליו מסתכלים במערכת הביטחון הוא ה 8 באוקטובר בו אמורות להתקיים הבחירות ברשות וגם תאריך זה מהוה זרז לפעילות טרור מסוגים שונים.

ובאשר לגיזרה הצפונית: ליירוט של מערכת כיפת ברזל ברמת הגולן אין שום משמעות מעבר למידע השוטף.

הערכת המצב היתה ועודנה שהלחימה ברמת הגולן הסורי שהתעצמה מאד בשבועיים האחרונים בגיזרת קונטרה היא לחימה פנימית ואין לה קשר ישיר לישראל.

כל הדיווחים על תקיפות ישראליות כביכול בקונטרה ובגיזרה אינם נכונים וסביר מאד להניח שגם באירוע של היום לא תהיה תגובה ישראלית כדי לא להסלים את המצב בגיזרה זו שלא לצורך.

כך או אחרת הן ביהודה ושומרון והן בגיזרה הצפונית לא צופים התחממות והאירועים כך נראה הם נקודתיים.


1 תגובות

מיין תגובות